sobota, 10 listopada 2012

Rozdział piąty część 2 czyli "Mama?!"

Jest 3 nad ranem a ja nie śpię. Dlaczego? Bo ktoś chrapie jak traktor. A na dodatek jest mi zimno, bo ktoś zabrał mi prawie całą kołdrę i łaskoczę mnie swoimi nie wyżytymi kudłami! Tak, dokładnie. Jestem w jednym łóżku z Harrym Stylesem. W jego łóżku, w jego pokoju, koło niego. A jak się tu znalazłam? To może od początku...
*
Wyszliśmy z domu za rękę i od razu rzuciło się na nas stado dziennikarzy. Musiałam się słodko uśmiechać i udawać że jestem prze szczęśliwa. Szczerze, nawet nie przeszkadzało mi to że Harry trzyma mnie za rękę. A nawet muszę przyznać że mi się to podobało. Szkoda tylko że to wszystko udawanie...
-Uśmiechaj się!-rozkazał mi Loczek, szepcąc mi do ucha i szeroko się uśmiechając do zdjęć.
Przecież się uśmiecham...przynajmniej uśmiechałam. Sama nie wiem kiedy uśmiech mi zszedł z twarzy.
Podniosłam oba kąciki ust do góry i zaczęłam przysłuchiwać się rozmowie Stylesa z jakąś dziennikarką.
-A kto to jest?-zapytała dokładnie lustrując mnie jej przenikliwym wzrokiem. Starała się uśmiechać ale minę miała jak by chciała mnie zabić.
-To jest moja nowa dziewczyna, Andżelika.-przedstawił mnie chłopak i uśmiechnął się.
-Dziewczyna? A co na to fanki?
-Mam nadzieję, że ją zaakceptują.-odpowiedział Harry i mocniej ścisnął moją rękę.
Dziennikarka przez chwilę mierzyła nas wzrokiem aż nagle się wyprostowała jak struna i złośliwie uśmiechnęła.
-Nie wierzę.
-Jak nie? Patrz!-chłopak podniósł do góry nasze splecione dłonie.
-Za mało.-nie dawała za wygraną.-Pocałujcie się.
W odpowiedzi Loczek przyciągnął mnie do siebie i zachłannie pocałował. Jezu, jakie to super uczucie! Czekaj, czekaj. Jakie super?! Andżeliko, to twój wróg! Yyych! Nevermind.
Oderwaliśmy się od siebie i spojrzeliśmy na dziennikarkę, która nie była już tak szczęśliwa. Bez słowa ją wyminęliśmy i poszliśmy w swoim kierunku. Chodziliśmy jeszcze po parku i wróciliśmy do domu. Najśmieszniejsze jest to, że przez całą drogę ani razu się do siebie nie odezwaliśmy. Czasem podejrzliwie na siebie zerkaliśmy, szybko odwracając wzrok.
W domu powitały nas dogryzki chłopaków jak to my słodko razem wyglądamy. Małpy. I niby normalny wieczór został przerwany przez pewien dzwonek do drzwi. Niczego nie świadoma ja poszłam otworzyć. I co widzę? Dwie kobiety, które rzucają się na mnie krzycząc "Mów mi mamo!" i "Mów mi siostro!".
-Eeee Harry?-jęknęłam.
-Czego chcesz?-warknął.
-Synku, jak ty się zwracasz do swojej dziewczyny?-zbulwersowała się kobieta i zdecydowanym krokiem poszła do salonu. Szybko pobiegłam za nią i następny niespotykany widok. Styles z miną jakby zobaczył ducha.
-Mama?!-pisnął.
-A kto duch święty? Jak tylko zobaczyłam ten wywiad to razem z siostrą wsiadłyśmy w najszybszy pociąg do Londynu i oto jesteśmy. Znając ciebie to byś ją przedstawił za jakieś parę miesięcy, więc wolałam sama cię odwiedzić. Tak w ogóle to jestem Anne.-ostatnie słowa skierowała do mnie u jeszcze raz mocno mnie uścisnęła.- Wierzę, że będziesz idealną dziewczyną dla mojego małego synka.
-Dziękuje proszę pani.-powiedziałam nieśmiało.
-Już ci mówiłam, że masz mi mówić mamo.-odparła surowo.
-Tak więc mamo, czy mogę Harrego na chwilę?- i nie czekając na odpowiedź, pociągnęłam chłopaka do kuchni.
-Co to ma być?- zaczęłam z wyrzutem.
-Oj, nie możesz poudawać?-spytał z nadzieją.
-Nie! Czemu jej nie powiesz prawdy, tylko musimy odstawiać tą szopkę? Mów mi mamo?
-Nie powiem, bo zacznie mi prawić kazanie. A po za tym, właśnie spełniasz swoje marzenie.
-Po pierwsze i dobrze ci tak. Po drugie, jakie marzenie?
-Jak to jakie? Anne każe ci mówić ci do siebie mamo, więc możesz poczuć się chociaż przez chwilę jak byś była moją przyszłą żoną. CO SIĘ NIGDY NIE STANIE!-ostatnie słowa wykrzyknął za co dostał w głowę ode mnie.
-A co to? Pierwsza małżeńska kłótnia?-usłyszeliśmy głos z salonu.
-Nawet bym nie chciała.-syknęłam w jego kierunku i weszłam do salonu.
Po chwili dołączył do mnie Harry i udawaliśmy kochającą się parę. Chłopaki czasami już nie wyrabiali ze śmiechu pod czas naszej przesłodzonej miłości a Annie i Gemma wydawały się zachwycone takową sytuacją . Szkoda, że Loczek będzie musiał je rozczarować.
I nadszedł ostatni wątek mojej retrospekcji. A mianowicie, kto gdzie śpi? Że ja zajęłam jedyny pokój gościnny a że anne uznałam że nam ufa i nic nie zmajstrujemy (Jak ona w ogóle mogła pomyśleć, że my...razem...ych!), to one zajmą mój pokój a ja...no cóż...
*
I tak właśnie się tu znalazłam. Smutne, prawda? A jeszcze smutniejszy jest fakt, że dochodzi 4 nad ranem a ja zamiast spać- rozmyślam a ten kretyn, który jest wszystkiemu winny chrapie w najlepsze. Jutro, przepraszam dzisiaj, lepiej żeby mnie nikt nie wkurzał, bo będę gryźć.


***
Zanim powiem moje klasyczne, niewinne cześć, to chcę podziękować Klaudii, mojej BFF, która wstawiła poprzedni rozdział. Ja jej tylko powiedziałam co ma się zdarzyć a ona napisała i wstawiła :]
Cześć wszystkim. Tak, dokładnie. Ostatni rozdział nie był mój. Ale teraz to już w 100% procentach moje wypociny :D Tak więc moją nieobecność czas wyjaśnić.
Jestem directioner, nie wstydzę się tego, ba jestem z tego powodu dumna. Niestety w mojej szkole jest pełno ich hejterów. Na pewnej przerwie, pod salą gimnastyczną po lekcjach darli ich zdjęcia, wyzywali aż w końcu jeden chłopak krzyknął "Co za c*** ich słuchają?!". Ja jak już nie którzy zauważyli, jestem zdeterminowana i raczej nie przejmuję się opinią innych. Tak więc podeszłam tam do nich i krzyknęłam że ja ich słucham, że jestem directioner. No i się zaczęło. Zaczęli mnie wyzywać, śmiać się a ja wyszczekana z niewyparzoną gębą im odpyskowywałam. No i już myślałam że z nimi wygrałam ale oni się posunęli dalej. Przez następne parę dni wysyłali mi pogróżki (Nie wiem skąd mają mój numer), przyciskali do ściany na korytarzu i tam mnie wyzywali, śmiali. A co ja miałam zrobić? Ja jedna? Klaudia akurat była na 2 tygodniowej przerwie, bo zachorowałam a mi bez wsparcia pozostało tylko płakać po kontach. Tak, ja twarda, nie zniszczalna dziewczyna, nie przejmująca się opinią innych po prostu się załamałam. Aż w końcu Klaudia wyzdrowiała i mi pomogła. Jak regułkę mi wpajała słowa typu "Jesteś niezniszczalna" albo "Masz w dupie zdanie innych". I po po równym miesiącu załamania w końcu wracam do żywych. Zmieniłam numer, nastawienie i jeśli wcześniej myślałam że jestem twarda, to teraz jestem ze stali :D I mam na tych kolesi, że tak powiem wyjebane ^^
Mam nadzieję że mnie zrozumiecie i ktoś nadal tu jest :P
A często dostaje pytania czy zawiesiłam tamtego bloga, więc ogłaszam wszem i wobec że nie zawiesiłam. :] Chciałam żeby Klaudia napisała też tam rozdział ale powiedziałam że to moje dziecko i ma być w 100% moje więc nie, co może i dobrze :] Tak więc zabieram się do pisania rozdziału na drugim blogu ;]
Pozdrowionka tym razem już od Andżeliki :D xxx




17 komentarzy:

  1. Rozdział świetny i nie mogę się doczekać kolejnego ;)
    a co do notki pod rozdziałem to jak wgl można kogoś gnębić za gust muzyczny ? :/
    Biedna , ale niestety nie jesteś sama bo w mojej szkole też dużo osób twierdzi ze 1D to pedały. ;// z czym ja się absolutnie nie zgadzam. Pokłóciłam się z "przyjaciółką" o to(bo ona woli metal i ciągle opowiada jaka to ona jest true" i od miesiąca nie utrzymuje z nią kontaktu.
    Trzymaj się i najważniejsze żebyś się nie poddawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh ! KOCHAM CIE , KOCHAM CIE , KOCHAAAM CIE !
    Wróciłaś ! ♥♥♥ Nawet nie wiesz jak na to czekałam, codziennie pierwsze co robie jak włączam kompa to twoje dwa blogi . :dd
    Co do rodziału to świetny ! ALe Ci chłopacy to tępe ch**e ! jak może wyzywać i gnębić kogoś , za to że słucha muzyki która im sie nie podoba. Poprostu brak słow !
    Dobra miał być krótki komentarz , ahahah ale jescze jedno Kocham Cie Dziewczyno ; **
    I czekam na nn ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow super, czekam na nexxtyy.
    Proszę Cię bardzo i chyba nie ja jedna, żebyś dodawała częściej rozdziały ;c
    Po prostu masz talenta jak mało kto. Pozdrawiam i czekam na nn ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że już wszystko dobrze...:) czekalam codziennie jak cos napiszesz i jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę krótki, ale fajny :)
    Zapraszam do mnie : opowiadnieoonedirection.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham, kocham, kocham tego bloga ! <3
    Czekam z niecierpliwością na nexta !

    Zapraszam do siebie: http://love-story-1d-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te zdjęcia xD Rozdział nieco krótki, ale bardzo pozytywny ; ) Zapraszam do mnie only-one-love-one-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, nie no genialny blog! <3
    Świetnie piszesz, masz talent :)

    http://faith-hope-love-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć zostałaś przeze mnie nominowana do Libster Award.
    Szczegóły na moim blogu 
    www.w-jednym-kierunku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu taak dłuuuugo nie wstawiasz NN rozdziału ? :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny rozdział ;p Podoba mi się
    Zapraszam do mnie

    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO FAJNY :) KIEDY NN?? http://ifindyourlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział świetny pisz szybko następny. Nie no nie mogę dobre opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Serdecznie zapraszam na nowe opowiadanie http://pretty-dangerous-rich.blogspot.com/ właśnie pojawili się bohaterowie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam. Zachęcam do komentowania, wyrażania swojej opini. Z góry dziękuję. Przepraszam jeżeli uznasz to za spam ;)-Rose

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twojego bloga . Czekam z niecierpliwością na następny . Mam prośbę , zajrzysz i skomentujesz czasami mój blog ? To dla mnie ważne . : ) + DODAJE DO OBSERWOWANYCH !

    OdpowiedzUsuń